MAN - Vaihtoautot

Tiedetään että Malmin lentokenttä rakennettiin yli 20 m syvälle, kahden erillisen pohjavesikerroksen hyllyvälle Tattarisuolle. Sotiemme ajan taistelukoneiden ja Neuvostoliiton hallinnon aikana, totta puhuen aina 1980-luvulle saakka, kaikki jäteöljyt, akut ja akkuhapot, polttoainejätteet ymv. kaadettiin kentällä surutta maahan. Tattarisuon teollisuusalueella käytäntö on jatkunut tähän päivään.

Asiat ovat teollisuusalueella ja työväestön tiedossa. Sinne ei haluta asumaan eikä nähdä järkeväksi muidenkaan asettua sinne. Maanvaihto- ja siirtokustannukset ja paaluttaminen tulevat olemaan mieletön urakka, jos ne tehdään kunnolla ja oikein. Työväestö, jolle halvat asunnot on tarkoitettu, ei kannata asuntojen rakentamista Malmin kentälle.

TNS Gallupin kyselyyn vastanneista  päälle 1 000:sta pääkaupunkiseudun asukkaista peräti 68 % puoltaa ilmailun jatkumista Malmilla jatkumista. Yrittäjistä 75% kannattaa lentotoiminnan jatkamista Malmin kentällä.

Vain 15 % pääkaupunkiseudun asukkaista kannattaa asuntorakentamista Malmin kentälle!