UPS on säilyttänyt ykkössijansa maailman arvokkaimpana logistiikkabrändinä 38,5 miljardin Yhdysvaltain dollarin brändiarvolla johtavan brändin arviointikonsulttiyrityksen Brand Financen uuden raportin mukaan. Maailmanlaajuisen toimitusketjun häiriöistä huolimatta UPS:n brändiarvo nousi neljänneksellä vuoden aikana sen palveluiden kysynnän kasvaessa. Lisäksi UPS on hyötynyt parantuneesta liikearvosta monissa maissa, kun se on aktiivisesti edistänyt COVID-19-rokotustarvikkeiden saatavuutta 110 maassa. Brändi käytti logistiikan toimitusketjuverkostoaan toimittaakseen lähetyksiä ja lääketieteellisiä laitteita tarpeen mukaan kaikkialle maailmaan. Joka vuosi johtava brändinarviointikonsultti Brand Finance testaa 5 000 maailman suurinta brändiä ja julkaisee noin 100 raporttia, jotka luokittelevat tuotemerkit kaikilla aloilla ja maissa.