Toyota Professional esittelee uuden ja laajennetun sähköistetyn valikoiman hyötyajoneuvoja. Keskellä on upouusi Proace Max, suurempi ja tehokkaampi kuljetusajoneuvo. Tämä sekä Proace- ja Proace City -päivitykset sekä sähköistetty vaihtoehto Toyotan avolava-autolle, Hilux, 48 V:n kevythybridijärjestelmällä.
Uusi Toyota Proace Max on suuri ja tehokas pakettiauto, joka on saatavana kuudessa eri mallissa, kahdella eri akselivälillä ja kolmella eri pituudella ja korkeudella. Kaikki mukautettu erityisiin kuljetustarpeisiin. Suurimmassa versiossa Toyota Proace Max Electricin kantavuus on 17 kuutiometriä. Auto on varustettu uusimmalla akkusähkötekniikalla, jonka ansiosta sen toimintasäde on jopa 420 km (WTLP).
Proace ja Proace City on molemmat päivitetty ulkoisesti ja varustettu uusimmalla teknologialla koko mallistossa. Proace pakettiauton toimintasäde on jopa 350 km (WLTP). Mallin tavaratilan tilavuus on 6,6 kuutiometriä ja kantavuus 1 200 kiloa.
Proace Cityn kuormatila on 4,4 kuutiometriä ja kantavuus jopa 800 kiloa voimansiirrosta riippuen. Uusin akkuteknologia tarjoaa myös laajemman kantaman nykyiseen sukupolveen verrattuna. Kaikkiin Proacen versioihin mahtuu mukavasti kolme matkustajaa.
Toyota Professional -valikoimaa laajennetaan myös uudella Hiluxin kevythybridillä. 48 voltin järjestelmä vähentää polttoaineenkulutusta ja parantaa ajokykyä. Tekniikka tarkoittaa myös nopeampaa kaasuvastetta ja lineaarisempaa kiihtyvyyttä. Ajettavuutta maastossa on parannettu myös tasaisemmalla kiihtyvyydellä ajettaessa epätasaisessa maastossa ja regeneratiivisella jarrutuksella alamäessä.
Ajoparannukset tulevat tinkimättä vetopainosta ja kantavuudesta, jotka ovat edelleen erinomaiset 3 500 kilogrammaa ja 1 000 kiloa.