MAN - Vaihtoautot

Kolme pituutta, sähköllä tai dieselillä, lukematon määrä vaihtoehtoja ja selvällä tavoitteella: Toyota Proace Max haastaa VW Crafterin, MB Sprinterin, Ford Transitin ja kaikki muut alle 3,5 tonnin kilpailijat poikkeuksellisen laajalla vaihtoehto-valikoimalla kilpailuun pakettiautoluokan herruudesta.

Proace-mallisto syntyy yhteistyössä Stellantisin kanssa Puolan, Ranskan ja Espanjan tuotantolaitoksissa. Sukulaisuus Fiat Ducaton, Peugeot Boxeri, Citroen Jumperin ja Opel Movanon kanssa on ilmeinen.

Ilman sivupeilejä 2,05 m leveä Proace Max on tarjolla 5,41-, 6,00- ja 6,36-metrisenä, akeliväliltään 3,45- tai 4,04-metrisenä ja kattorakenteesta riippuen 2,52 - 2,76 m korkeana. Alkuun se tulee umpipakettiautona, vuoden 2025 alussa myös avolavalla, kipillä tai ilman.

2,2 litran dieselmoottorista on valittavana 120, 140 tai 180 hv. Sähkömootorisena se antaa 205 kW/279 hv tehoa.

Täyssähköisenä se tarjoaa väkivahvaa voimaa äänettömästi kulkien, mutta raskaalla akkupaketillaan oikeastaan vain 710 kg kantavuudella. Jos akkupakettia ei oteta lukuun, kantavuus voisi olla 1460 kg.

(Vogel)

Tutustu lehtiimme! Tutustumistarjous!
Vuokraa toimitilaa! Toimitilaa tajolla!