Zadaan uusi innovaatio on yhdistää eri yhteistyökumppaneiden toimipisteet valtavaksi maailmanlaajuiseksi jakeluverkostoksi, jossa kuluttajien paketit kulkevat lähikaupasta lähikauppaan alle viikossa. Hanketta kansainvälistämässä ovat yhteistyökumppanit Matkahuolto, DHL Express, DAO ja PostNord.
-Kehittämämme Zadaa-paketti, joka kulkee myyjältä ostajalle uniikilla koodilla ilman osoitteiden vaihtoa, on syy siihen, miksi sovelluksella on jo näin aikaisessa vaiheessa yli 150 000 käyttäjää, kertoo Zadaan toimitusjohtaja Iiro Kormi.
Zadaan tavoitteena on yhdistää seuraavan viiden vuoden aikana kaikki maailman vaatekaapit yhdeksi muotiportaaliksi, jossa kuka tahansa voi perustaa oman putiikin, jolla on nopea ja luotettava toimitusjärjestelmä. Myyntiin tulee myös tunnettujen brändien mallikappaleita.
Zadaa on suomalainen mobiilisovellus, joka auttaa käyttäjiään ostamaan ja myymään vaatteita samankokoisilta ja -tyylisiltä käyttäjiltä. Maksaminen tapahtuu turvallisesti applikaation sisällä ja tuotteet voi lähettää Zadaa Packagella kuluttajalta kuluttajalle. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen päätoimipaikka on Helsinki.