MAN - Uudet autot


Kiinalainen kuorma-autovalmistaja SANY lanseeraa lokakuun puolivälissä uuden e263 4×2 -sähkökuorma-autonsa Euroopan markkinoille. Toimitukset käynnistyvät vuoden 2026 ensimmäisellä neljänneksellä ja useita eri versioita lisää tulee tarjolle vuoden 2026 loppuun mennessä. Pääsemme, parin viikon heti tuoreeltaan kokeilemaan SANYN Euroopan malliston ajokkeja.

Kiinalainen SANY on tuo sähkökuorma-autonsa Europan markkinoille ja kertoo, että Putzmeister ja Alltrucksin huoltoverkosto tukevat sitä Euroopassa, mikä "varmistaa eurooppalaisille logistiikkayrityksille saumattoman kuljetustoiminnan".

SANY e263:n toimitukset alkavat vuoden 2026 ensimmäisellä neljänneksellä ja useita eri versioita lisää tulee tarjolle vuoden 2026 loppuun mennessä.

Kiinalainen kuorma-autovalmistaja SANY lanseeraa lokakuun puolivälissä uuden e263 4×2 -sähkökuorma-autonsa Euroopan markkinoille. Tämä on merkittävä uutinen, sillä SANY on Kiinassa vahva tuotemerkki raskaiden ajoneuvojen (ei siis vain kuorma-autojen) valmistuksessa.

Sähkövetureissa on 636 kWh:n LFP-akku 800 V:n alustalla, mikä mahdollistaa yli 500 km:n toimintamatkan 42 tonnin kokonaismassalla.10,9 tonnin omamassan mahdollistaessa veturille kohtuullisen korkeat hyötykuormat. Nykyisen 400 kW:n CCS-latauksen lisäksi SANY e263 mahdollistaa myöhemmin myös megawattilatauksen (MCS).


SANYN Euroopan markkina lanseeraus perustuu 408P 8x4 (Gen1) ja uuteen e435 (Gen2) sähköautomallistoon, jotka tuovat uusia standardeja Euroopan raskaan kaluston segmenttiin edistyneellä teknologiallaan, kokonaiskustannuksillaan ja luotettavuudellaan. Tarjoamalla sekä uutta 4×2 e263- että vakiintunutta 8×4 e435 -sähkömallia SANY eTrucks, jota Putzmeister tukee, tarjoaa eurooppalaisille kuljetusyrityksille räätälöityjä ratkaisuja monenlaisiin sovelluksiin”, kommentoi Kevin Eichele, SANY eTrucks Europen tuote- ja liiketoimintakehitysjohtaja. 

SANY on kehittänyt e263-malliin kolme voimanottoa vastatakseen asiakkaiden tarpeisiin, jotka tarvitsevat joustavia ratkaisuja päästöttömiin kuljetuksiin. Erillinen 45 kW:n sähkömoottori (mPTO), tarjoaa jatkuvaa tehoa hydraulisten tai mekaanisten työlaitteiden käyttämiseen ajon aikana (esim. sekoitinperävaunut). Vaihteiston käyttämä 210 kW:n voimanotto (gPTO) tarjoaa jatkuvaa tehoa kippi-, lattia- tai siiloperävaunujen käyttämiseen.

SANY kertoo, että veturin useat turvallisuusavustusjärjestelmät ylittävät tällä hetkellä GSR2:n lakisääteiset vaatimukset.

SANYn sähkökuorma-autot suuntaavat Eurooppaan

Palveluista puhuttaessa SANY eTrucks tarjoaa yhdessä Alltrucks Truck and Trailer Servicen kanssa kattavan huoltoverkoston, johon kuuluu yli 700 huoltokorjaamoa ympäri Eurooppaa sekä Putzmeisterin hallinnoima saksalainen varaosien varastointikeskus. 24/7-tiepalvelu, OTA- ja telemaattinen vianmääritys sekä suunnittelemattomat korjaamokäynnit minimoivat 6–10 vuoden täyshuoltosopimukset.

Vuokraa toimitilaa! Toimitilaa tajolla!