Power Truck Show:ssa NTM:n osastolla oli esillä 76-tonninen sorakasettiyhdistelmä ja 17,4-metrinen kuusiakselinen kokosivuaukeava kaappikärry. Kuvassa NTM:n myyjä Simo Isohanni ja sorakasettiperävaunun alusta.
Mercedes-Benz eActros 600 tulee vetoautoksi Keskon ajossa olevaan FRC-luokiteltuun täysperävaunuyhdistelmään.
Suomessa tähän asti rekisteröidyt sähkökuorma-autot ovat tulleet pääosin taajama- ajoon jakeluliikenteeseen. Liikenteessä on myös kaksi sähkövetoista HCT-yhdistelmää kahdella puoliperävaunulla ja muutama puoliperävaunuyhdistelmä. Sähköllä liikkuvia täysperävaunuyhdistelmiä on ollut Suomen teillä koeajossa ja ainakin Aholalla linjaliikenteessä Suomen ja Ruotsin välillä.