Motonetin testaus- ja palveluasemilla, Motomaateissa on tehty autoihin pieniä mittauksia ja asennuksia jo viiden vuoden ajan. Niissä avaintekijänä on ollut alusta saakka asiakaslähtöisyys ja hyvä palveluasenne. Tämä palvelumuoto on tuonut autoilijoille helpon tavan hoitaa auton pienet tarkastukset ja tarvikevaihdot sekä neste- ja öljytäydennykset kuntoon. Motonet tarjoaa asiakkailleen monia erilaisia palveluita ja niiden aktiivinen kehittäminen on tärkeä osa hyvää asiakaspalvelua.
- Motomaatti-palvelupisteet ovat saaneet paljon positiivista palautetta. Palvelussa esimerkiksi vaihdetaan auton tuulilasinpyyhkijöiden sulkia, laitetaan rengaspaineet kohdilleen ja testataan akun toimivuus muutamalla eurolla. Motomaatit toimivat Motonetin tavaratalojen yhteydessä, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Toni Stigzelius.
-Motomaatilla voidaan lisäksi varmistaa auton sähkö- ja tietokonejärjestelmien toimivuus huoltoliiketasoisella OBD-vikakoodien luvulla ja järjestelmätestauksella, jatkaa Stigzelius.
Motomaatti palvelee arkisin klo 9.00–18.00 ja lauantaisin klo 9.00–17.00. Auton voi ajaa asemalle ilman ajanvarausta.
Motonet Oy on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 36 tavarataloa, joista 35 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2019 oli n. 350 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1700 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin.