Matalamman hytin lavetinvetäjä Japaniin.
Harvinaisempia kuorma-autotyyppejä ei kannata tehdä sarjatuotantona. Mercedes-Benzillä on ollut 25 vuotta Custom Tailored Trucks (CTT) kumppaniverkosto, joka on erikoistunut räätälöityihin kuorma-autojen muunnoksiin.
CTT:n räätälöity tuotanto tapahtuu pääosin Ranskan Molsheimissa. Se on sadan kilometrin päässä Saksan Wörthin päätehtaasta, jonka yhteydessä on myös muunnospaja. Näitä täydentää seitsemän kumppaniyritystä Saksassa.
CTT tekee Mercedes-Benz kuorma-autoihin muunnoksia myös Suomen markkinoille, jotka poikkeavat monelta osin Euroopan valtavirrasta. CTT on muuntanut 25 vuodessa yli 325 000 ajoneuvoa, yli 140 maahan.
Yksi esimerkki muunnostöistä on raskas lavettiveturi Actros 8x4/4 Full-SLT. Wörthin linjalta kolmeakselisena tullut veturi muutettiin Ranskan Molsheimissa ja Titanilla Saksan Sulzbachissa neliakseliseksi lavettiveturiksi. Ohjaamon taakse tulee polttoainetankki, paineilmasäiliö ja lisäjäähdyttimet.
Neliakselinen Mercedes-Benz Arocs 4763, jossa on teliveto ja vetävä etuakseli, muunnettiin Japaniin, jossa on 3,8 metrin enimmäiskorkeus. Molsheimissa yhdistettiin ensi kertaa kapea ClassicSpace ohjaamo ja lisäjäähdytystorni neliakseliselle alustalle.