Kaukokiito julkisti uuden viisivuotisen liiketoimintastrategian keväällä. Ensimmäiset uuden brändi-ilmeen saaneet ajoneuvot voi jo bongata liikenteessä. Kaluston uusiutuminen ottaa aikansa, ja tältä osin uusi ja vanha logo jatkavat rinnakkaiseloa vielä pitkään.
Uuden strategian myötä on päätetty myös raikastaa Kaukokiidon brändiä, ja tuoda sen 2020-luvulle. Osana brändiuudistuksen kokonaisuutta Kaukokiidon logo uudistuu, mutta on yhä vahvasti kiinni juurissamme.
Nykyinen logo on palvellut yli 20 vuotta, ja se on tuttu tien päällä liikkuville. Uusi logo näyttää edelleen tutulta, mutta on yksinkertaisempi, mikä tekee siitä voimakkaamman ja modernimman. Liikemerkin kaareutuvat osat kuvaavat liikettä, eteenpäin menemistä ja kehittymistä.