SuperMax – Valmiina töihin!

 

Cargoteciin kuuluva Kalmar on solminut kattavan ohjelmiston huolto- ja tukisopimuksen australialaisen terminaalioperaattorin Patrick Terminalsin kanssa. Sopimus kattaa yrityksen Brisbanen ja Sydneyn AutoStrad-terminaalien laitteiden automaatiojärjestelmät. Sopimus on kirjattu Cargotecin vuoden 2019 viimeisen vuosineljänneksen tilauskantaan, ja se astui voimaan marraskuusta 2019 alkaen.

Patrick Terminals on Australian johtava terminaalioperaattori, ja se käsittelee vuosittain yli kolme miljoonaa TEU:ta. Yhtiöllä on neljä Australian teknisesti edistyneimpiin kuuluvaa satamaterminaalia strategisesti tärkeissä paikoissa: Brisbanen AutoStrad -terminaali, Sydneyn AutoStrad -terminaali, East Swanson Dock -terminaali Melbournessa ja Fremantle-konttiterminaali länsi-Australiassa. Patrick Terminalsilla on tällä hetkellä 120 manuaalista ja automaattista Kalmarin konttilukkia. Kalmar on toimittanut ohjelmiston 78:aan Brisbanen ja Sydneyn terminaaleissa toimivaan automaattiseen konttilukkiin. Kalmar on huolehtinut asiakkaan laitteiden ohjelmiston huolto- ja tukipalveluista vuodesta 2012, ja yritykset ovat siitä lähtien tehneet jatkuvasti läheistä yhteistyötä teknologian parantamiseksi.

Uuden sopimuksen mukaisesti Kalmar tarjoaa ohjelmistohuollon ja -tuen, johon kuuluu 24/7-päivystyspalvelu. Sopimus kattaa myös kaikki muut automaatioratkaisun osa-alueet, mukaan lukien alustojen yhteensopivuus, jatkuva parantaminen ja optimointi, ongelmien korjaaminen ja ratkaisun kokonaisvaltainen, koko sen eliniän kestävä huolto. Palvelut toimittaa Kalmarin Aasian ja Tyynenmeren alueen asiakaspalvelutiimi, joka sijaitsee Sydneyssä.