MAN - Vaihtoautot

IVECO on saanut tunnustusta "New iveco.com" -projektista "Interactive Key Award" -kilpailussa yhdellä alan vanhimmista, täysin digitaaliseen viestintään omistetuista palkinnoista. Media Key Publishing Groupin järjestämän ohjelman tavoitteena on tunnistaa parhaat web-, sosiaaliset, mobiili- ja digitaaliset projektit.

Arvostetun palkinnon 25. painoksen tuomaristo valitsi iveco.comin voittajaprojektiksi Automotive and Energy -kategoriassa sen todistetusta kyvystään viestiä monimutkaisesta tuotteesta yksinkertaisesti ja tuoda se lähemmäs käyttäjää.

Viime vuoden aikana IVECO on uudistanut verkkosivunsa. Uuden iveco.com-sivuston kehittäminen Domino-toimiston tuella alkoi tarinankerronnan järkeistämisellä ja yksinkertaistamisella, jotta se olisi suorempaa ja välitöntä. Tavoitteena oli tehdä IVECOn tuote- ja palvelutarjonnasta selkeä ja kohdennettu eri asiakkaiden tarpeisiin.

Brändin käyntikortissa on nyt täysin uusi käyttöliittymä, sisältö ja toiminnot, jotka on suunniteltu asettamaan IVECO innovatiiviseksi ja digitaaliseksi kumppaniksi, aktivoimaan asiakkaita ja parantamaan digitaalista käyttökokemusta.

Projekti on toteutettu uusimman sukupolven alustalla, joka perustuu uuden suunnittelujärjestelmän modulaaristen komponenttien käyttöön. Tämä on mahdollistanut joustavuuden ja skaalautuvuuden hallinnan 63 eri markkina-alueen erilaisista deklinaatioista ja evoluution perustan digitaaliselle ekosysteemille, joka laajenee jatkuvasti.

”Olemme erityisen ylpeitä Media Keyn tunnustuksesta, koska se on lisätodiste siitä, että uusi verkkosivustomme välittää tehokkaasti asiakaslähtöistä lähestymistapaamme. Suunnittelimme sen täysin uudelle alustalle, joka perustuu asiakkaidemme vaatimusten ja heidän toiveidensa aktiiviseen kuuntelemiseen”, sanoi Pamela Paratico, IVECO -brändin markkinointijohtaja.

"Uusi verkkosivustomme on nopeampi, reagoivampi ja käyttäjäystävällisempi, ja uskomme, että se on arvokas ja tehokas resurssi asiakkaille, jotka ymmärtävät paremmin IVECOn maailmaa ja löytävät helposti parhaan tuotteen ja palvelun toimintansa parantamiseksi ja tuottavuuden maksimoimiseksi", hän jatkoi.

Uudistetulla sivuston moderni, käyttäjäystävällinen käyttöliittymä helpottaa sen navigointia. Kokonaissuunnittelu on muotoiltu virtaviivaistamaan yrityksen tarjontaa käyttäjien tarpeiden ja mieltymysten mukaan esittelemällä tuotteita sekä valikoiman että mission mukaan.

Uusi moderni ja puhdas käyttöliittymä parantaa käytettävyyttä ja priorisoi ensisijaisen sisällön välttäen tarpeettomia ja häiritseviä elementtejä ja esittämällä rajoitetun määrän tietoa kerrallaan.

Parannetun suunnittelun ja toiminnallisuuden lisäksi IVECO-verkkosivustoa on täydennetty uusilla resursseilla, kuten perusteellisilla artikkeleilla ja videoilla, tarjotakseen houkuttelevaa sisältöä ja sitouttaakseen asiakkaita.

Uusi verkkosivusto, joka käynnistyi Italiassa, on jo toiminnassa suurimmissa maissa niistä 63 maasta, joissa IVECO toimii. Lanseeraus otetaan käyttöön kaikilla IVECOn palvelemilla markkinoilla tulevina kuukausina.

(fleetTRANSPORT)