Kiinan Sino-Synergy Hydrogen Tchnology Co. (Sinisynergy) esitteli IAA:ssa ensimmäisenä vetybussina Euroopassa Etelä-Amerikan Marcopolon kiinalaisissa "vaatteissa".
Etelä-Amerikan johtava bussivalmistaja Marcopolo, bussitehtailla ympäri maailmaa, herätti suuren huomion Hannoverissa. Sen näyttelyosastolla selvisi, että se oli tuonut mukanaan Eurooppaan Kiinan polttokenno-vetytekniikan johtaviin valmistajiin kuuluvan Sinosynergyn FCEV-tekniikan.
Osoittautui että IAA:ssa seisova Marcopolo perustuikin alusta- ja korirakenteeltaan kiinalaiseen Audace 1050:een. Sillä oli tekijöinä myös kiinalaiset bussivalmistajat Feichi Bus ja Allenbus sekä moottoritekniikan puolesta Danfoss.
Marcopolo Audace Sinosynergy oli 12-metrinen (tarjolla myös 11,9 m, 12,3 m ja 12,6 m), akseliväleillä 6,1 - 6,650 m, 2,5 m leveänä ja 3,7 m korkeana. Moottoriteho oli 143 kW (huippu 235 kW), vääntö 495 Nm (720 Nm), neljä CATL LiFeO litiumakkua, neljä vetysäiliötä 700 barin paineella, ZF:n etu- ja taka-akselilla, ilmajousituksella ja Knorrin EBS, ESP, AEB, LDWS järjestelmillä.