Rengasvalmistaja Hankook julkistaa vuoden 2020 taloudelliset tuloksensa, joiden mukaan sen maailmanlaajuinen myynti oli 6,454 biljoonaa KRW (4 794 miljoonaa euroa) ja liikevoitto 628 miljardia KRW (466 miljoonaa euroa). Covid-19-pandemiasta huolimatta Hankook on parantanut maailmanlaajuista liikevoittoaan, joka kasvoi 15,5 % vuosikohtaisessa vertailussa. Laadullista lisäkasvua on saavutettu suurten – 18-tuumaisten tai sitä suurempien – renkaiden myynnillä, joka kasvoi 3 % vuosikohtaisessa vertailussa ja oli noin 35 % kokonaismyynnistä. Myynti kasvoi vuoden toisella puoliskolla erityisesti Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Kiinassa. Lisäksi Hankook Tire on laajentanut kumppanuuksiaan luksusautojen valmistajien kanssa ja kasvattanut merkitystään sähköautojen renkaiden markkinoilla.
Vuonna 2021, joka on yhtiön 80-vuotisjuhlavuosi, Hankook Tiren tavoitteena on 7 biljoonan KRW:n maailmanlaajuinen myynti. Tavoitteena on vahvistaa edelleen Hankookin ja sen tuotemerkin asemaa maailmanlaajuisena huippuyrityksenä laajentamalla suurten renkaiden myyntiä merkittävillä alueilla, toimittamalla ensiasennusrenkaita luksusautoihin ja ottamalla johtoasema sähköautojen renkaiden markkinoilla.