MAN - Vaihtoautot

 

Mercedes-Benz esittelin etuvedon ensimmäistä kertaa Sprinter-pakettiautoonsa. Tutkailimme mitä etuja sillä saavutetaan.

Etuvedosta on hyötyä parantuneena kuromauskorkeutena, joka nyt on 80 mm matalampi. Muita etuja ovat edullisempi hankintahinta, noin 50 kg kantavuus etu ja parempi vetopito tyhjällä autolla. Etuveto hieman huonontaa kääntösädettä takavetoisesta, jossa eturenkaat pääsivät kääntymään enemmän. 

Uusi Sprinter on kelpo työkalu, ja Mercedeksen tyyliin senkin saa varusteltua erittäin perusteellisesti. Koeajamamme mallin varustelista olikin lähes täyteen ruksittu. Saahan ammattiajossakin olla ripaus luksusta. Lisäksi ammattikuljettaja istuu tien päällä sen verran paljon, että harva kieltäytyy pienestä mukavuudesta. Uuden Sprinterin sähköiset avustimet tuovat mukavuuden lisäksi myös turvallisuutta. Lue 01.02. ilmestyvästä Auto, tekniikka ja kuljetus -lehden numerosta, mitä muuta uutta tekniikkaa Sprinteriin on mahdutettu.

Tutustu lehtiimme! Tutustumistarjous!
Vuokraa toimitilaa! Toimitilaa tajolla!