Daimler Truck kertoo myyneensä vuonna 2015 maailmanlaajuisesti yli 500 000 kuorma-autoa. Kun myynti vuonna 2014 oli maailmanlaajuisesti 495 700 ajoneuvoa koostuen Mercedes-Benz, FUSO, Freightliner, Western Star, Thomas Built Buses ja BharatBenz -merkeistä. Lopulliset myyntitilastot vuodelle 2015 esitellään 4.2.2016 Daimlerin vuotuisessa lehdistötilaisuudessa.
Myynti veti parhaiten Pohjois-Amerikan NAFTA-maissa. Vuoden 2015 myynti tammi- ja marraskuun välisenä aikana oli 176 100 (147 200) yksikköä, mikä tarkoittaa 20% kasvua edellisvuoteen verrattuna. Daimler Truck kertoo myös kasvattaneensa markkinajohtajuuttaan 6-8 t. painoluokissa, markkinaosuuden noustessa 39,1% (37,3%).
Myynti kasvoi myös Länsi-Euroopassa 56 000 (50 500) yksikköön tammi- ja marraskuun välisenä aikana. Mercedes-Benz säilytti markkinajohtajan aseman keskiraskaassa ja raskaassa segmentissä. Markkinaosuus kuitenkin laski 21,9 % (24,6%). Turkissa yksikkömyynti ylitti edellisvuoden myynnin nousemalla 20 400 (18 900) yksikköön.
Brasiliassa markkinaosuus kasvoi keskiraskaassa ja raskaassa segmentissä 26,6% (26%). Yksikkömyynnin kuitenkin laskiessa Latinalaisessa Amerikassa 27 900 (44 500) yksikköön tammi- ja marraskuun välisenä aikana.
Aasian markkinoilla myynnin tuloksissa oli merkittävää vaihtelua tammi- ja marraskuun välisenä aikana. Japanissa FUSO-merkki kasvatti myyntiään 4%, mikä tarkoittaa 41 600 (39 000) ajoneuvoa. Markkinaosuus Japanissa nousi 20,7% (20,3%). Indonesia markkinoilla myynti sen sijaan laski 29 400 yksikköön (51 400). Markkinaosuus kuitenkin nousi 48,2% (47,2).
Intiassa BharatBenz kasvatti markkinaosuuttaan 7,1% (5,9) tammi- ja marraskuun välisenä aikana ylemmässä keskiraskaassa ja raskaassa segmentissä.