Iveco on käynnistänyt uuden mainoskiertueen Daily 4 tonnin GVW tonnin maakaasukäyttöiselle pakettiautolleen korostaakseen sen luokkansa johtavia ominaisuuksia. Ivecon tavoitteena on kertoa kuljettajille pakettiauton kyvystä kuljettaa jopa 1200 kg:n hyötykuormia, niellä 18 kuutiometriä tavaraa ja hinata jopa 3500 kg. Sen vaikuttava ketteryys on myös esillä puhuttaessa City Mode -tilasta, mikä tekee kaupunkiajosta entistä helpompaa. Mutta CNG Daily pakettiauto, joka kiertää 2 100 mailia Englannissa, Walesissa ja Skotlannissa kahden viikon ajan, ei näytä miltään sellaiselta, mitä kuljettajat ja kuljettajat ovat koskaan nähneet. #Chammothiksi kutsuttu konsepti yhdistää kaksi eläintä, joilla on Iveco Dailyn avainpiirteet. Gepardit tunnetaan hyvin urheilullisista kyvyistään ja suorasta ketteryydestään, kun taas mammuttia ihaillaan historian sivuilla sen kovasta lihasvoimasta ja koostaan.
Aivan kuten gepardi, Daily on ketterä pienen kääntöympyrän ansiosta, sekä tehokas konepellin alla olevan CNG- tai dieselmoottorin ansiosta. Valittavissa on HI-MATIC-automaattivaihteisto tai uusi luokan johtava manuaali. Sen mammuttimaiset ominaisuudet näkyvät lujassa kuorma-autopohjaisessa alustassa, joka mahdollistaa jopa 4,9 tonnin hyötykuorman, tilavassa lastitilassa, joka tarjoaa jopa 19,6 m³ tilaa, ja ajoneuvon kokonaismassassa joka on jopa 7 tonnia spesifikaatiosta riippuen. Kuten #Chammothissa on, yrityksillä, jotka haluavat merkittävästi pienentää hiilijalanjälkeään, on mahdollisuus valita 3,0 litran CNG-moottori, joka voi saavuttaa jopa 95 prosentin vähennyksen C02-päästöissä biometaanilla. Saatavilla on myös valikoima diesel-voimansiirtoja, joiden tehot ovat 116–210 hv. Uusi kuusivaihteinen manuaalivaihteisto vähentää välystä 50 % edeltäjäänsä verrattuna, ja 2,3-litraisen dieselin kytkimen kestävyys on kasvanut 18 %. Luokkansa johtava kahdeksanvaihteinen HI-MATIC-automaattivaihteisto on myös edelleen kuljettajien suosikki.