Maanteiden äänitorven Ajolinjan uudessa numerossa on seuraavia juttuja:
- Pyhäntäläinen Team Kotisaari hankki puutavara-autoksi edullisemman vaihtoehdon kuin pohjoismaiset merkit. Renault C 520 omaa kuitenkin Volvosta tutun voimalinjan. Kuljetusyrittäjä Jarmo Kotisaari kertoo muutakin uudesta puutavara-autostaan.
- Uuden Truck Meeting rekkanäyttelyssä Mäntsälässä oli esillä Kuljetus Ylärakkolan Actros-Mersu, Dictator Edition. Mercedes-Benz on tunnettu diktaattorien ajokkina edustusautopuolelta.
- Kukapa ei muistaisi legendaarista Viinikan säilökuljetusliikettä? Entiset kuljettajat kertovat kokemuksiaan happokeikoista.
- Mercedes-Benz uudisti eActros 400 sähkökuorma-auton. Mutta miten?
- Ruotsin puolella Pajalassa on Volvon merkkikorjaamo, joka pitää huolta kaivosyhtiön 90-tonnisista malmirekoista. Miten Volvo kestää mahtipainoja?
- Team Tapani Trucking Muoniojoen länsipuolelta Muodoslompolosta säväyttää näyttävillä lavettivetureilla. Uusi ”Sisu” Scania ei tuota pettymystä.
- Samu Suhonen alkoi vuosi sitten kuljetusyrittäjäksi, mutta ei meinannut saada aluksi rahoitusta. Nyt lavettiveturien määrä on kasvamassa.
- Fordin Suomen pomo Johan Lindberg kertoo, mikä autokaupassa mättää ja miten Ford aikoo pärjätä hyötyautomaailmassa.
- Ranualainen Jukka Hanhisuanto ”Karjalato Customs” tuotti taas yhden nostalgisen kuorma-auton, joka pohjana on Scania 143.
- Lehden teemana on autovarustelu, tarvikkeet ja varaosat. Sieltä saralta kerrotaan uutuuksista.