Optimaalisella aerodynamiikalla raskas rekka-auto voisi säästää uskomattomasti polttoainetta. Amerikkalainen Airflow-yhtiö ja öljy-yhtiö Shell näyttävät mallia Starship-konseptirekallaan.
Erikoisvalmisteinen hiilikuitumantteli peittää sentintarkasti veturin ja perävaunun välin. Suippoperä pienentää perävaunun loppupään imun minimiin. Taka-akselien pyörät samoin kuin yhdistelmän pohja keulasta perään ovat kokonaan sileän pinnan peitossa. Automaattinen rengaspaineen säätäjä pitää renkaiden ilmanpaineet vierintävastuksen kannalta optimaalisena. Polttoaineen kulutusta vähentää sähkömoottoreita syöttävä 5000 W vahva aurinkokennomatto pitkin pituuttaan katolla. Moottorina on 400 hv:n R6 diesel.
36 tonnia painava Starship lähtee toukokuussa testattavaksi Kalifornia-Florida väliselle pääreitille. Tavoitteeksi ilmoitetaan 4500 km:n välin ajaminen yhdellä tankkauksella.