Syyslukukauden ensimmäinen Ajolinja, numero 6, ilmestynyt. Pääaiheita ovat:
- Suomen suurimmasta rekkanäyttelystä Power Truck Show:sta on laaja raportti. Tapahtumasta on esitelty yksityiskohtaisemmin paras suomalainen eli Niclas Hautasen Volvo FH16 Aero 780 XXL Deluxe puuauto sekä Suomen komein Mersu eli Br. Holmbergin Arocs puuauto.
- Kesän Tawastia Truck Weekend näyttelystä on esitelty Vesirakennus Ojasen DAF-autot, isolla hytillä tietysti.
- ED-Logistiikan sähköinen Renault T E-Tech vetää kahta puoliperävaunua. Riittääkö virta kuinka pitkälle 70-tonnisessa HCT-yhdistelmässä?
- Tarkasti on pureuduttu Scanian uuteen 11-litraiseen viisimukiseen, joka on rekkamaailman eka VVT-kone. Ajolinja kertoo koeajossa, onko värinät onnistuttu välttämään.
- Scania 110 vuodelta 1974 oli myös Super-moottorilla. Nostalgiset käyttökokemukset kertovat, millainen syömähammas se oli Scanialle.
- MAN koeajotapahtumassa päästiin ajamaan laajalla sähköisellä mallistolla.
- Intialainen Tata on haukkaamassa Ivecon. Mitä siitä syntyy?
- Päällirakenne- ja perävaunuteemassa on tutustuttu suomalaisen teollisuuden tuotteisiin. Esillä on Ekeri, NEK, NTM, Närkö ja Kaupe. Ulkomaisista on esillä Schmitz Cargobull.
- Vantaalainen jakeluyritys Van & Poika vie eikä vikise.
- Veteraaniosastossa on Calle Blomqvistin hallin ikivihreät kulkupelit, mukana nostalgista reksiviittaa.