Scania Syystalkoot

Motonetilla on kolmanneksi uskollisimmat asiakkaat tuoreen Asiakkuusindeksi 2018 -tutkimuksen mukaan. Asiakkuusindeksi on Suomen kattavin vuosittainen kuluttajatutkimus, joka mittaa asiakaskokemusta ja asiakasuskollisuutta. Asiakasuskollisuuden kolmen kärjessä olivat Veikkaus, S-Pankki ja Motonet. Asiakasuskollisuus mittaa suosittelua, ostoaikomusta ja pysyvyyttä.

- Motonetissa seurataan säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä ja tehdään töitä sen kehittämisessä. Motonetin uskollisten kanta-asiakkaiden määrä on kasvanut vauhdilla ja jatkaa yhä kasvamistaan. Kiitos hyvästä saavutuksesta kuuluu kaikille asiakastyötä tekeville. Määrätietoinen asiakaspalvelumme kehittäminen jatkuu edelleen. Tavoitteenamme on saavuttaa ykkössija lähivuosina, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola

Lähes joka neljäs suomalainen on Motonetin kanta-asiakas. Asiakaskokemuksessa mitataan asiakkaan kokemaa hyötyä sekä sitä, miten helppoa ja miellyttävää yrityksen kanssa on olla tekemisissä. Yrityksen kyky käydä asiakkaidensa kanssa luontevaa keskustelua ja vastuullinen toiminta antavat hyvät lähtökohdat kilpailuun.

Asiakkuusindeksi 2018 -tutkimukseen osallistui yli 3 800 kuluttajaa arvioiden asiakaskokemuksiaan 56 yrityksessä. Tutkimuksen ovat tehneet Asiakkuusmarkkinointiliitto ASML ja Avaus vuodesta 2009 alkaen.