Scania-Kevätsiivous

Taksi Helsingin lähikauppapalvelussa kuljettaja hoitaa asiakkaan kauppaostokset annetun listan mukaisesti ja toimittaa ne hänelle suoraan kotiovelle. Asiakas voi esittää toiveen lähikaupasta, jossa haluaa ostokset hoidettavan. Jos kaupassa ei ole toivottuja tuotteita, kuljettaja soittaa asiakkaalle mahdollisista lisäohjeista. Kuljettaja maksaa ostokset, toimittaa ne kotiovelle. Asiakas voi maksaa kortilla, MobilePaylla tai käteisellä ostokset, mahdollisen pysäköintimaksun sekä 20 euron palvelumaksun.

- Palvelulla haluamme helpottaa etenkin niiden ihmisten arkea, joiden tulee nyt pysytellä kotioloissa ja välttää kontaktia muiden ihmisten kanssa. Seniorit, lapsiperheet ja karanteenissa olevat tarvitsevat uusia palveluita arjen perusasioiden pyörittämiseksi. Tämä on meidän tapamme tukea heitä tässä uudenlaisessa tilanteessa, kertoo myyntipäällikkö Juhani Pitsinki Taksi Helsingistä.

Palvelun voi tilata joko Taksi Helsingin nettisivuilta löytyvällä tilauslomakkeella, tai soittamalla numeroon 0300 472 404. Puhelun hinta on 1 euron + mpm/pvm. Tilauksen yhteydessä annetaan yhteystiedot, ostoslista sekä mahdollinen toivottu lähikauppa.

Lähikauppapalvelun toimintaohjeet:

- Palvelun voi tilata joko tästä linkistä löytyvällä tilauslomakkeella, tai soittamalla numeroon 0300 472 404. Puhelun hinta on 1 euron + mpm/pvm.
- Asiakas antaa tilatessaan ostoslistan, omat yhteystiedot, toimitusosoitteen sekä mahdollisen lähikauppatoiveen. Kaupan pitää olla lähikauppa ja ostosten kohtuulliset (alle 100 euroa).
- Kuljettaja käy asiakkaan puolesta kaupassa ja ostaa toivotut tuotteet. Kuljettaja soittaa asiakkaalle, mikäli kaupassa ei ole toivottuja tuotteita. Kun ostokset on tehty, kuljettaja toimittaa ne asiakkaalle.
- Palvelu maksaa asiakkaalle 20 € + kauppaostokset sekä mahdollisen pysäköintimaksun.
- Maksutapana käy käteinen, maksukortti sekä MobilePay. Mikäli maksu tapahtuu kortilla, asiakkaan tulee mennä autolle maksamaan palvelu ja ostokset.
- Lisätietoja nettisivuilta.