Mazdan ensimmäinen sähköauto, MX-30, saa ensimmäisen tuotepäivityksensä tänä kesänä. Yksi teknisistä parannuksista on, että vaihtovirtalaturi korvataan nykyisestä 1-vaiheisesta enintään 6,6 kW:n laturista uuteen 3-vaiheiseen 11,2 kW:n laturiin. Pikalaturi (DC) saa myös parannetun maksimitehon nykyisestä 40 kW:sta 50 kW:iin. Mazda on myös päivittänyt keinotekoista moottoriääntä, joka antaa kuljettajalle akustista palautetta siitä, kuinka paljon vääntömomenttia lisätään auton kiihtyessä. Uudet äänet ovat saaneet harmonisemman luonteen, joka sulautuu paremmin muihin ääniin, joita matkustamossa normaalisti löytyy ajon aikana. Uusi keinotekoinen moottoriääni on myös mahdollista halutessa deaktivoida.

Päivitetyssä Mazda MX-30:ssä on myös uusi sisustusteema, Urban Expression, korkeamman tason varustelutasolle nimeltä Makoto. Uusi verhoilu koostuu mustasta tekstiili-/musta tekonahasta, joka on yhdistetty muun muassa tummanruskeasta korkista valmistettuun paneelisisustukseen. Ulkoasu lisää myös kolme uutta väriyhdistelmää, joissa hopeametalli, Zircon Sand ja suosittu Soul Red Crystal yhdistyy kattoon ja sivupylväisiin mustalla metallilla.